Bij Daddy Cool Company koppelen we kwaliteit en smaak steeds aan convenience. Hoewel we intussen over ruime knowhow én de modernste productiemiddelen beschikken, zijn we in ons hart nog altijd een familiebedrijf. We tonen nog evenveel toewijding en ambitie als zoveel jaren geleden.

We zijn trots op onze geschiedenis en zullen blijven innoveren om steeds weer in te spelen op de noden van onze klanten. Zowel naar foodservice, retail en industriële klanten.

1985

Bruno en Jessie Meyer starten onder de naam Pittaman met productie van kant & klaar pittavlees voor horeca en industrie. Daarvoor baatte Bruno met zijn broers succesvol de eerste Belgische Pitta ketens uit. (Bros & La Dolce Pitta)

1990

Het bedrijft bouwt verder zijn unieke kennis uit in het voorgaren van vlees en IQF (losgevoren) diepvriesproducten

2000

Pittaman professionaliseert verder in het nieuwe bedrijfspand te Schoten en lanceert daarna een nieuwe merknaam: Daddy Cool – Easy & Delicious

2010

Bram komt als 2de generatie van de Familie Meyer het bedrijf versterken. De uitbreiding van het bedrijfsgebouw uit 2000 wordt dit jaar afgerond, om zo te voldoen aan het IFS (higher level) kwaliteitscertificaat.

2016

Lancering van de ‘Authentic Kebab’. Dankzij het unieke proces van marineren en grillen groeit dit gamma uit tot een groot succes. Hierbij wordt ook een HALAL certificering behaald.

2020

Nog meer innovaties:  Phil’s – premium filled barbites worden gelanceerd. Een originele snack (in meerdere lagen) in verschillende wereldsmaken, geïnspireerd op Arancini, een typische Siciliaanse snack

2021

Onze ambitie rijkt steeds verder. ‘Pittaman BV’ wordt ‘Daddy Cool Company BV’. De nieuwe baseline ‘Your shortcut to great taste’ vertelt precies waar onze producten voor staan. We voegen een  vierde  productgroep toe: met ‘World Tastes’ brengen we een nieuw gamma van reepjes en blokjes in verschillende wereldsmaken. Zo vullen we meer eetmomenten in en kunnen we nog meer chef’s  aanspreken met onze convenience maaltijdcomponenten.

1985

Bruno en Jessie Meyer starten onder de naam Pittaman met productie van kant & klaar pittavlees voor horeca en industrie. Daarvoor baatte Bruno met zijn broers succesvol de eerste Belgische Pitta ketens uit. (Bros & La Dolce Pitta)

1990

Het bedrijft bouwt verder zijn unieke kennis uit in het voorgaren van vlees en IQF (losgevoren) diepvriesproducten

2000

Pittaman professionaliseert verder in het nieuwe bedrijfspand te Schoten en lanceert daarna een nieuwe merknaam: Daddy Cool – Easy & Delicious

2010

Bram komt als 2de generatie van de Familie Meyer het bedrijf versterken. De uitbreiding van het bedrijfsgebouw uit 2000 wordt dit jaar afgerond, om zo te voldoen aan het IFS (higher level) kwaliteitscertificaat.

2016

Lancering van de ‘Authentic Kebab’. Dankzij het unieke proces van marineren en grillen groeit dit gamma uit tot een groot succes. Hierbij wordt ook een HALAL certificering behaald.

2020

Nog meer innovaties:  Phil’s – premium filled barbites worden gelanceerd. Een originele snack (in meerdere lagen) in verschillende wereldsmaken, geïnspireerd op Arancini, een typische Siciliaanse snack

2021

Onze ambitie rijkt steeds verder. ‘Pittaman BV’ wordt ‘Daddy Cool Company BV’. De nieuwe baseline ‘Your shortcut to great taste’ vertelt precies waar onze producten voor staan. We voegen een  vierde  productgroep toe: met ‘World Tastes’ brengen we een nieuw gamma van reepjes en blokjes in verschillende wereldsmaken. Zo vullen we meer eetmomenten in en kunnen we nog meer chef’s  aanspreken met onze convenience maaltijdcomponenten.